Side Area Logo
NEW IN STORES
I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern, very now - no one wears.
FOLLOW US:
Newsletter Pop-up
[contact-form-7 404 "Nenájdené"]
Späť nahor

DERMALOGICA

„Nie sme súčasťou obchodovania s krásou. Starostlivosť o pleť nie je o kráse ani rozmaznávaní, luxuse, pôžitku, alebo telesných pôvaboch. Starať sa o pleť je to isté ako sa starať o chrup. Je to zdravotná nevyhnutnosť. A samozrejme v dôsledku tejto starostlivosti budete vyzerať lepšie, ale to je druhotná vec.“

Jane Wurwand, zakladateľka IDI a Dermalogica

 

Úplne zásadnú odlišnosť od ďalších spoločností je v tom, že Dermalogica je výskumný a vzdelávací inštitút, ponúkajúci aj svoje prípravky, nie kozmetická značka s podporným vzdelávacím systémom. International Dermal Institut vznikol v roku 1983, vykonával výskum pleti a poskytoval postgraduálne štúdium profesionálom v odbore kozmetičkám a masérom. Tí sa následne zháňali po prípravkoch, ktoré by zodpovedali ich novo nadobudnutým znalostiam a potrebám, ktoré na vtedajšom trhu úplne chýbali.

Dermalogica nie je „bio“ ani „organická“ kozmetika. Je spoločnosťou, ktorá využíva moderný západný výskum i prírodné zložky a východné odkazy tak, aby dosahovala čo najlepšie výsledky (diagnóza pleti využíva princípy čínskej medicíny).